Idag har jag inte haft många lugna stunder känns det som. Har inte gjort så himla mycket men ändå känner jag mig sliten och har ont i benen haha. Börjar bli gammal ;)

På jobbet hade vi fullt upp och imorgon kommer lite folk hit, så på eftermiddagen har vi handlat och städat och så. Carro och jag har även bakat någon sorts brownie med hallon :) Carro hann inte smaka den tyvärr men jag tyckte den blev helt okej! Dock mer fin än god men det får duga ;) Tanken var att den skulle vara som min favoritkaka från tiden när jag jobbade på safari, brownie swirl. Den blev lik till utseendet men inte så lik i smaken, smakar mer som kladdkaka men det är ju inte så dumt det heller som tur är :)



Idag kom också min nya jacka! Sen jag beställde den har jag sett folk med en massa av de andra clwr jackorna jag kollade på och tyckt att de sett väldigt annorlunda ut i verkligheten. Så har varit lite rädd att jag inte skulle tycka om den här när den kom men det gjorde jag som tur var :) Storleken var också bra 👍 Älskar färgen! Den är mer vinröd i verkligenheten :) Och ja jag har pyjamasbyxor på mig hehe.



Nu ska jag göra som Kristoffer här bredvid och sova!

Kommentera

Publiceras ej