Sitter på jobbet och äter finlunch; nudlar och morötter haha.
Det finns inte mycket färdigmat att välja på när man är vegetarian tyvärr, så det blir väldigt mycket samma för mig när jag inte har någon matlåda med mig. Det går i perioder och just nu är det nudlar som gäller ;)

Helger är oftast väldigt lunga här så timmarna går sakta. Har bara varit här i två timmar men känns som fyra? Tur så är det bara 6-timmarspass på helgen så det brukar gå bra ändå. Men nog längtar man hem när man vet att Kristoffer ligger och myser i soffan och gör absolut ingenting, för det vill ju jag också göra haha. Bara fyra timmar kvar!



1 kommentarer

Carroo

13 Sep 2015 13:11

Åh läste det här precis när jag började koka nudlar nu på jobbet XD fast med fetaost istället för morötter ;)

Svar: Hahah men det är så enkelt ju xD och gott faktiskt tycker jag :) men lät ju ännu godare med fetaost, får prova :D
annika

Kommentera

Publiceras ej