Fattar inte att det redan är söndag? Var glad att tiden gick snabbt i veckan för jag längtade till helgen, men den har ju gått tio gånger snabbare så ja. Haha.

I veckan har vi haft lite födelsedagsfirande eftersom jag fyllde år i tisdags. Kristoffers familj har varit här tisdag och onsdag (alla får inte plats hos oss samtidigt haha) och det var varit mysigt såklart! :)
Har fått jättefina presenter också :) Har inte bild på allt men lite ser ni här under.






I helgen funderade vi på att åka till Abisko, men det skulle vara regnigt hela lördagen och halva söndagen så vi hoppas på bättre väder nästa helg istället.
Igår blev jag så himla rastlös haha, jag ville så gärna vara ute i skogen men det var kallt och regnigt. Så för att ha något att göra gick jag ocg Kristoffer och köpte varsitt pussel med 1500 bitar haha. Så nu har vi något att göra fram till nyår 👍 :)

Kommentera

Publiceras ej