Idag har jag haft prov i psykologi. Det är bara det andra provet jag har skrivit i skolan, det flesta uppgifterna kan man göra hemifrån. Men idag var jag alltså i skolan och skrev och det känns som att det gick ganska bra. Några saker var jag lite osäker på så har chansat på ett par frågor men annars gick det nog bra. Det var faktiskt ett ganska roligt prov om man kan säga så haha. Önskar lite att det hade varit ett hemprov istället så man hade haft mer tid på sig än två timmar. Men det är i och för sig alltid skönt att få det gjort, hemprov drar jag alltid ut på.
 
Nu har jag "lunchrast" och kollar vänner innan jag måste plugga lite engelska. Jaa jag har fastnat i vänner igen haha, kan se den hur många gånger som helst. "Kollade inte du nyss den serien..?" var Kristoffers kommentar när jag började titta igen för nån vecka sen. Spela roll, svarade jag, hehe. 
 
 
Goals 👌
 
I'm Not Even Sorry
 
Bestest

Kommentera

Publiceras ej