Okej jag köpte en ny dator idag..... Himla skönt med en ny men jag har lite ångest över att det känns som att jag slösat massa pengar haha. Jag vet att jag ändå hade behövt köpa en snart och det är en ganska billig dator egentligen men det svider ändå lite måste jag säga. Jag skyller på Kristoffer hehe. Jag är galet lättpåverkad när det gäller sånt här och han tyckte att jag skulle köpa en så då blev det så ;) 
Hur som helst så är jag nöjd med den. Skönt att ha en dator som klarar av att spela musik och visa filmer på netflix utan att det hackar i både ljud och bild. Och så kan jag spela sims nu! Fattar dock ingenting av windows 8 vilket är störande men vet att jag kommer gilla det när jag lärt mig :)
 
Förutom det så har vi städat och fixat här idag. Så nu kan folk komma hit utan att vi behöver skämmas ;) Och så har vi äntligen tagit ner den sista flyttkartongen i källaren. Bara ett år och två månader efter att vi flyttade in hehe. Bättre sent än aldrig antar jag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej