Måndag och tisdag har varit så mysiga dagar. Kristoffer har varit hemma från jobbet med förkylning, såklart inte kul att han är sjuk men det har varit mysigt att ha honom hemma hela dagarna. Men när han bara har legat på soffan i pyjamas så har jag såklart velat göra samma sak, så jag har inte fått så mycket gjort som jag hade tänkt. Jobbade några timmar på safari i måndags i alla fall och så har jag skrivit lite på ett tal till engelskan. Skulle ha pluggat mycket mer dock, ska ju skriva högskoleprovet på lördag och så har jag fysikprov på tisdag. Så nu måste jag försöka sluta lata haha.
 
En helt annan sak förresten, jag har drömt jättemycket på senaste tiden. Inte så konstiga saker egentligen utan saker som skulle kunna hända på riktigt. Men jag har inte kommit ihåg det när jag vaknat utan får som flashbacks på dagarna, så då blir jag helt förvirrad och vet inte vad som har hänt på riktigt och inte haha. Så konstig känsla :)
 
True or Nah??
How willing am I to study?

Kommentera

Publiceras ej