Okej jag har nog gnällt ganska mycket på bloggen den senaste tiden. Och det är ju inte riktigt det som är meningen :) Det är väl bara så att de bra sakerna som händer är "vardagliga" eller vad man säger. Inte mindre bra för det, men det är mer ovanligt att något dåligt händer så då känns det som att man har något att skriva om. Men idag ska jag bara skriva bra saker!
 
Först och främst måste jag visa något som gjorde mig så himla glad. Carro har skrivit jättefint om oss och om mig, hon har verkligen prickat in en del typiska Annika-Carro-moments :) Som sagt så gjorde den här dikten mig jätteglad så jag tycker att ni också ska få läsa den. Carro, du är fantastisk!
 
 
Några andra bra saker:
 
- Jag och Kristoffer har bokat biljetter till Dalarna, äntligen! 30 april - 1 maj kommer vi att vara där. Har inte varit hemma sen före jul så det ska bli så mysigt! Vi ska dessutom fira pappas 50-årsdag när vi är där så det blir extra kul :)
 
- Jag fick precis tillbaka en uppsats jag skrev till engelskan som jag tyckte blev lite sådär. På grund av tidsbrist så skickade jag ändå in den innan jag var helt nöjd. Men läraren tyckte mer om den än vad jag gjorde tydligen så jag fick ett A på den vilket var kul såklart :)
 
☺
 

Kommentera

Publiceras ej