Jag kommer att vara så himla trött idag haha. Har haft så mycket sovmorgnar den senaste tiden så jag är inte riktigt van att kliva upp tidigt just nu. Men imorse klev Kristoffer upp strax efter fem för han skulle iväg på skoterresa med jobbet, och jag kunde inte somna om efter det. Vid halv åtta ungefär så gav jag upp och satte mig i soffan och kollade första avsnittet av Unga föräldrar på tv4play. Kändes lite skumt att se ett sånt program på svenska (har typ bara kollat teen mom förut) men det verkar ganska bra ändå så vill nog fortsätta kolla på det sen också. Jag är så dålig på att komma ihåg att kolla program som kommer en gång i veckan bara, jag är mer en sträck-kollare haha. Som vampire diaries, det kommer ut ett avsnitt på viaplay varje lördag men jag glömmer bort det hela tiden. Är ganska glad över det idag dock för nu har jag tre avsnitt att kolla på, och imorgon kommer ett till hehe. 
 
Ja nu började jag babbla på om serier istället vilket inte riktigt var meningen. Skulle egentligen bara gnälla över att jag är trött och att jag måste vara hemma och jobba hela helgen medan Kristoffer får åka på skoterresa hehe. 
En annan grej är att jag råkade göra något lite pinsamt med en skoluppgift igår. Jag blandar ihop höger och vänster ganska ofta, men brukar alltid tänka efter noga (haha) om det är något lite viktigare. Glömde dock bort det när jag gjorde veckans fysikuppgift så råkade skicka in ett arbete där jag skrev "magnetens nordpol är den högra" tillsammans med en bild där pilen pekar på den vänsta. Det var en något förvirrad lärare som skrev tillbaka hehe.. Ingen skada skedd men det kändes lite dumt ;)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej