Så min dator gjorde något skumt igår. Den fick en bluescreen och ville inte starta upp igen och jag trodde det var kört faktiskt hehe. Men den fick stå och jobba när vi gick och la oss och nu på morgonen gick den att starta. Den är väldigt seg nu dock. Men den funkar i alla fall och det är väl det som är det viktiga :) Måste verkligen ha en dator nu när jag pluggar så jag blev lite nervös faktiskt. Men det är bara en tidsfråga innan den lägger av, har haft den i över fem (?) år nu och den har gjort såna här saker tidigare så vi får väl se hur länge den håller :)
 
Just nu har jag "rast" från pluggandet och kollar lite Vänner innan jag börja med nästa ämne. Ska försöka göra klart så mycket som möjligt idag, imorgon är det nämnligen städdag hemma hos oss. Mamma och Per kommer på fredag och det ser hemskt ut här haha. Inte för att de skulle bry sig så mycket men det känns ju alltid bättre att ha städat när det kommer folk :) Speciellt Per eftersom det är första gången han kommer hit. 
 
Kolla vilken tur jag hade när jag gjorde en smoothie nyss förresten. Bara några blåbär till och det hade runnit över. Man ska uppskatta de små sakerna i livet eller hur är det man säger? ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej