1. Marabou Japp. Alltså jag dör! Hade ganska låga förväntningar när jag skulle prova den för jag har läst på flera ställen att folk blivit besvikna på den. Men den är världsgod!!! Prova!!
 
 
2. En annan nyhet (tror jag, den är ny i Kiruna i alla fall hehe) som jag gillar är Ramlösa fläder lime. Älskar fläder så blev så glad när jag såg den! Känns som att den kanske skulle vara godare utan limesmaken men tycker mycket om den ändå :)
 
 
3. Mitt schampoo och balsam, typ en favorit i repris. Använde de här en del förra våren och i somras men jag slutade köpa dem för de är så himla dyra. De är samma som frisören använder när hon tvättar mitt hår och hon rekommenderar dem verkligen så de borde vara lika bra som de känns haha. Sen är de helt vegetabiliska vilket är ett stort plus. Och för ett tag sen råkade jag hitta dem på internet till typ 40% rabatt så då var jag tvungen att köpa dem igen hehe. Älskar dem! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej