Hej alla! :)
Här har det ekat tomt ett bra tag, men så är det ju ibland med min blogg som ni vet hehe :)
Faktiskt är det så enkelt att jag brukar blogga när vi kollar serier, men nu när jag har en ny dator har vi kollat från den så då har jag inget att blogga från haha. Mobilen går såklart att använda, gillar inte det dock då texten blir centrerad och jag vet inte hur man ändrar det? Men nu gör jag så ändå, för det var så länge sen det kom upp ett inlägg :)
Skolan är klar så nu är jag tillbaka på Ica över sommaren, sen mest troligt även till hösten ser det ut som. Så sakta men säkert börjar jag komma in i gamla vanor igen, i början var det jobbigt att kliva upp så tidigt på morgonen och så haha.
Nu väntar i alla fall en långhelg vilket känns såå skönt! Vi ska vara i Abisko i helgen och bygga, basta och umgås (eller kanske inte så mycket byggande för mig då haha, lite målande på sin höjd). Så nu kommer snart Kristoffers farfar och hämtar mig så åker vi dit, Kristoffer åkte redan i tisdags.
Tror inte att det har hänt så mycket att berätta om faktiskt, och tror inte att jag har så mycket bilder från senaste tiden att dela med mig av heller. Har några få bilder att dela med mig av från vår helg i Dalarna i alla fall :) Mest på Alina men hon är så söt så det gör ju inget ;D
  

Kommentera

Publiceras ej