Dagens i-landsproblem:
 Ni vet när lagellacket börjar ta slut så man inte bara kan doppa penseln längre utan man måste skruva ner korken lite för att penseln ska nå ner till färgen.. Väldigt jobbigt ;)
 
Något annat lite jobbigt är att imorgon ska jag ha mitt första riktiga prov, slutprov i första fysikkursen. Konstigt nog är jag inte alls nervös, fast än jag kanske borde vara det haha. Tycker mest att det känns jobbigt och jag vill bara få det överstökat. Tror det har att göra lite med att egentigen spelar det inte så stor roll hur det går, så länge jag får godkänt är det lugnt. Och det tror jag inte är några problem faktiskt. Ska repetera några forlmer idag bara och kolla igenom några uppgifter.
Har alltid trott att jag har haft väldigt svårt för fysik, men allt har än så länge gått bättre än väntat. Det är verkligen inget favorit ämne och det är inte något jag har lätt för, men nu när jag har lagt ner mycket tid på det så har det gått bra :) Tjoho! 
 
Det blir mycket prat och skola här nu, men det är ju faktiskt nästan det enda jag gör just nu så det är inte så konstigt :) I helgen ska jag dock göra något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Nämnligen gå en kurs för att ta skoterkort haha! Det är jag faktiskt lite nervös över. Men det är i alla fall bara fredag-söndag så det ska väl snabbt gå över :)
 

1 kommentarer

Louise

12 Feb 2015 12:16

Åh vad spännande! :D
Och jag älskaaaar din jacka! :D

Kommentera

Publiceras ej