Yogi te kan vara bästa sättet att börja dagen. Alltid gulliga små meddelanden på påsen :) Hehe ja så är de ju goda också, som kanske är det viktigaste.
 
Förresten är jag galet shoppingsugen idag, haha. Vill åka till Luleå eller Borlänge och kolla i massa affärer.. Nöjer mig med att kolla runt på massa webbshoppar. Men jag vet att jag inte är bra på att köpa rätt kläder på internet, oftast blir det helt fel och så använder jag inte vad det nu var jag köpte. Av någon anledning brukar jag inte skicka tillbaka det heller, är väl för lat ;) Och så är jag ju fattig student just nu (hör ni vad jag försöker övertala mig själv att inte köpa något hehe). Så det blir inget av med det :)
 
Nu ska jag försöka plugga lite och senare idag ska vi till Kristoffers pappa och äta middag. Hejsvej!
 
 

Kommentera

Publiceras ej