Såå, jag är lite grinig just nu faktiskt. Haha. Jag sa ju att jag inte var nervös för provet, jag tänkte att det skulle gå tillräckligt bra. Jag hade liksom helt okej koll på allt. MEN, det var bara 1 av 9 frågor som hade något att göra med det jag hade pluggat på, resten handlade om satans krafter!! Ett kapitel jag inte ens visste var med i kursen.. 
Men jag har faktsikt råkat plugga lite på det kapitlet för några veckor sen, tills jag upptäckte att det var "fel" kapitel. Men tydligen så skulle jag ju ha pluggat mer på det också haha.. Aja så jag kunde lite av det i alla fall. Vi får väl se hur det gick :)
 
Inatt drömde jag förresten om idag. Jag gick och skrev provet, kom hem och pluggade och gick och jobbade på Safari på kvällen. Gissa om jag blev besviken imorse när jag vaknade och insåg att jag måste börja om hela dagen från början haha. Hade ju inte varit några problem om jag bara hade roliga saker planerat idag men det har jag inte tyvärr ;) Dock så har jag det ganska trevligt just nu. Tänkte att jag skulle trösta mig lite efter det hemska provet så jag köpte kinderägg på vägen hem och tänkte kolla något avsnitt O.C innan det är dags att plugga. Kinderägg funkar alltid!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej