Hallå :)

Här försvann sommaren väldigt tvärt. Förra veckan satt vi på balkongen och solade och höll på att smälta i värmen, sen en morgon var solen borta och det var tung dimma i hela stan istället. Dimma är, enligt mig i alla fall, typiskt höstväder här. Så nu känns det intw långt borta att löven blir gula och faller av, men det gör mig ingenting egentligen. Jag gillar hösten också, förutom att jag alltid har sånt problem med håret när det är så fuktigt ute hahha. Nåja.

Lite till sommarvärme ska vi nog få i alla fall, för nu är det bara några dagar tills vi åker till Barcelona!
Igår följde Carro med mig på stan så jag fick köpa lite nytt till resan, hade väldigt dåligt med sommarkläder men nu ska jag nog klara mig :) Bara sandaler som saknas men det ska nog lösa sig.



Kommentera

Publiceras ej