Har haft en lång dag idag känns det som. Jobbade först på Safari, bara 6,5 timmar men som alltid går tiden så himla segt där haha. Det gick bra i alla fall, inte så stressigt för att vara löningshelg så det var ju skönt.
Kom hem strax före kl 6 men då var jag tvungen att jobba. Har lovat mig själv att göra bort så mycket plugg jag orkar den här helgen, dels för att vi är borta några dagar nästa vecka och dels för att Kristoffer är i Abisko igen den här helgen. När han är borta och jag inte har några andra planer så sitter jag ändå bara hemma och har tråkigt och väntar på att han ska komma hem, så kan lika gärna försöka göra någon nytta under tiden.
 
Nu är jag i alla fall klar med jobb och plugg för dagen så jag kör på soffmys med popcorn och lite vin (verkligen lite haha, hittade den perfekta lilla enmansflaskan. Den ser större ut än vad den är på bilden). Och Vampire Diaries, så som vanligt när jag kollar på det så har jag lite gråtfest också haha.
En helt okej kväll ändå trots att dagen var lång och tråkig. Dock blir det en bättre kväll imorgon när Kristoffer är hemma igen :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej