Kom på att jag har nog inte visat en enda bild från vår resa till Kap Verde? Eller? Har i alla fall inte gjort någon sån där bildbomb som jag hade tänkt, så det kommer nu. Bättre sent än aldrig ;)
 
Här är en del av vårt hotell och hotellets strand. Här spenderade vi nästan varje dag :)
 
I hela stan var det fullt av lösa hundar och katter, vissa var vilda och andra hade ägare (antar jag eftersom de hade halsband). Den här katten var ganska skygg men kom nära ändå, den var intresserad av vår lunch ;)
 
Alla rum hade egen ingång utifrån med lite utemöbler och hängmatta.Kändes lite mer eget då så det var skönt, och man slapp gå igenom receptionen eller några korridorer när man hade blöta badkläder (y).
 
Hotellets egen recycle-julgran.
 
Utsikt från hotellet, alltså samma strand som fösta bilden fast från andra hållet ;)
 
Det var alltid barn ute och lekte fast än alla gick i skolan. Det finns så mycket barn på ön att alla inte får plats i skolan samtidigt, så hälften får gå på förmiddagen och resten på eftermiddagen.
 
Den här killen hade en butik nära hotellet och ville bli kompis med oss för att vi skulle komma och köpa saker av honom haha. Han sa förresten att han hette Samba, vilket massa andra killar med butiker också sa. Vet inte om det är ett vanligt namn där eller om de ljög?
 
Mamma och Malin haha
 
Ida och Björn begravde mamma och gjorde henne till man ;) Jag var på rummet när de gjorde det här så när jag kom tillbaka sa Kristoffer bara "kolla i kameran" så hittade jag det här haha.
 
Mamma och Ida kör lite yoga.
 
Haha har flera bilder när mamma och Ida får vatten på sig när de sitter där.
 
 

Björn får avsluta det här inlägget :) Måste gå och göra mig klar för jag ska träffa Ida snart (inte samma Ida som på bilderna ;) ), mer bilder kommer!
 

Kommentera

Publiceras ej