Så, som sagt så var Ida och jag på stan idag. Hittade inte allt jag sökte men istället fick lite oplanerade saker följa med hem, hehe. Som en stickad (virkad kanske?) tröja, alldeles för varm för att ha i Spanien ;) Alldeles lagom för en höst i Kiruna dock. 
Behöver fortfarande ett par sandaler och en bikini, men det finns säkert att köpa där. Här i kiruna finns inte så mycket sommargrejer kvar i butikerna ;)
 
Den här helgen är Kristoffer i Abisko med sin pappa, farbror och farfar och bygger på stugan :) Jag vet att han tycker om att vara där, och att det är roligt att han får vara med sin familj lite. Men om jag ska vara lite ego så tycker jag att det är himla tråkigt när han åker bort. Man säger ju att det är bra att få sakna varandra ibland, och det är det kanske. Det är ju i och för sig ganska mysigt med alla gulliga sms och sånt när vi är ifrån varandra, men jag tycker såklart allra bäst om när han är här hos mig. Han fattas :) Men snart är det söndag och då kommer han hem!
 
Nu börjar jag bli rätt trött, bäst att borsta tänderna innan jag somnar i soffan.. Godnatt! :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej