Hej alla! Det var länge sen. Jag har en syster som tyckte att det varit tomt här lite för länge så ett inlägg ska jag väl kunna ordna ;)
Dock händer det inte så mycket just nu som är roligt att skriva om, haha. Så vi kör en liten blogglista isället.
 

Om du skulle leva i en tv-serie, vilken hade du levt i då?

– Glee! Kollar väldigt många serier faktiskt och många är egentligen bättre än glee, men det som gör dem bra är att de är så dramatiska haha. Vore jobbigt att leva så. I glee skulle man få sjunga och ha sig :))

 

Vilken är din favoritdoft?

– Av alla dofter i hela världen? Eller parfym? Det finns såå många dofter jag älskar, regn på sommaren (innan alla maskar kommer fram och det luktar mask), Kristoffers doft, hägg, liljekonvalj, nybakt bröd/bullar och hundra till. Lättare att svara på vilken min favoritparfym är, Mexx Fresh Woman. Alltså älskar den, tror jag är inne på min femte/sjätte flaska.

 

Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

Kläder!!! Det är ju sällan man hittar kläder som sitter och ser ut precis som man vill. Om man var bra på att sy kunde man göra sina egna som är exakt som man vill ha dem.

 

Vilket är ditt favoritverktyg?

– I verktygslådan? Haha ingen aning. Det beror ju helt på vad man ska göra. Tror hammare är det jag använt mest i mitt liv men ;) Om vi ska ta något roligare så ögonfransböjare hehe.

 

En situation du tycker är jobbig?

– Redovisningar. Det värsta jag vet typ haha. 

 

Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

– Det finns massor. Har alltid lyssnat på musik så det är svårt att välja. Två av de mest nostalgiska sakerna kan vara Backstreet Boys och Simple Plan ;)

 

När känner du dig som vackrast?

– När man har en fin solbränna och kanske lite lockar i håret :) Och fin hud (inga finnar).

 

Det senaste som gjorde dig glad?

– Min frukost som bestod av bananpannkakor med björnbär och agavesirap<3 Hahaha visst får man bli glad av mat?
Sitter just nu och kollar unga föräldrar och det är en kille som håller på att planera hur han ska fria till sin tjej. Det är så gulligt haha så det blev jag också lite glad av.

 

Det senaste du googlade?

– Vi kollade veckans avsnitt av Parneviks igår så då googlade vi dem som var med.

 

Ser fram emot just nu?

– Att vi ska till Stockholm nästa vecka, fina vårdagar med skoter eller skidor, att vi kanske får en hund till sommaren (!!!), att Björn kanske flyttar hit, att vi ska laga enchiladas till helgen hahah. Och andra saker men det är vad jag kom på just nu :)

 

Har tyvärr inga bilder på datorn så det får bli ett sånt där bildlöst inlägg :)

Kommentera

Publiceras ej