Sitter på skolan och borde plugga men skriver här istället hehe. Idag skulle jag plugga massor var det meningen, men tiden har gått åt till att småprata, maila hunduppfödare och spela mobilspel. Så kan det gå, haha. Vilken tur att såna här dagar blandas med effektiva dagar! Jag har i alla fall några timmar till på mig att få något gjort. 
 
Imorse laddade jag ner en sån där "7 minute workout"-app och provade. Man ska göra några övningar (typ planka, armhävningar osv) i 30 sekunder var och så 10 sekunders vila emellan. Tanken är att om man kör intensivt i 7 minuter varje dag så ska man bli fit till slut (hahahahahha vad dumt det låter). Hur många dagar tror ni att jag kommer köra? Jag är inte ens säker på att jag kommer göra det imorgon om jag ska vara helt ärlig. Jag är expert på att säga att jag ska börja med något och sen gör jag det en gång (om ens det) och sen aldrig igen :)))))) Hehe jaja, vi får se. Om inte annat så kommer man ju automatiskt börja promenera den dagen vi får en hund ;)
 
På tal om något helt annat så har jag min första körlektion på tisdag. Aaaaaahhh läskigt. Jag ska övningsköra med Kristoffer sen men han vill att jag ska ta några lektioner först för att lära mig det där med koppling. Kopplingen alltså. Det är så svårt!! Både pappa och Kristoffer kan berätta att nej, det är inte min starka sida ;) Nåja någon gång ska det säkert släppa för mig också. De på körskolan borde ju veta hur man lär folk det får man hoppas. Spännande och läskigt i alla fall!
 
Okej nu måste jag återgå till kemin. Hejdååå

Kommentera

Publiceras ej