Körlektionen gick bra! Jag tyckte det lät läskigt först när han sa att vi skulle köra i ett område (alltså med folk och bilar), trodde man skulle få börja på en stor parkering eller något. Men det gick bra, antar att de vågar låta nybörjare köra där eftersom de har egen broms på passagerarsidan hehe ;) Fick några kärringstopp hehe men det får man väl räkna med i början? Hittade dragläget på en gång och till och med växlingen gick lätt (det som jag alltid tyckt varit svårast när jag provat hemma). Tjohooo! Ska köra igen på onsdag, så jag hoppas jag kan lura ut Kristoffer innan dess så jag får öva lite mer på det vi gjorde igår hehe.
 
Igår på eftermiddagen var jag på ett gym för första gången på 3 år!! Ida lurade med mig och det var faktiskt roligt. Vi tränade ben och mage (jag hakade på hennes träningsprogram för jag har ju själv ingen aning om vad man ska göra haha, hade lättare vikter än henne bara så gick det bra) och sen tänkte jag egentligen springa en stund efter men jag var så himla trött i benen efter Idas pass så jag orkade inte haha. Idag har jag sån där skön träningsvärk som gör ont men ändå känns bra haha. Jag som alltid hatat att träna styrka vill följa med igen :)))
 
Imorse hade jag en jobbig huvudvärk så jag tog sovmorgon. Carro hade också ont så det blev en plugga-hemma-dag. Ganska skönt ibland att få sitta hemma i mjukisbyxor och utan smik och plugga hehe. Nu har jag precis haft rast och kollat första avsnittet av Syrror eftersom nästa går ikväll. Jag tyckte om den! Det kändes lite som en svensk Grey's anatomy ;) 
Nåja nu måste jag köra ett sista ryck med kemin innan Kristoffer kommer hem. Hej!
 
 

1 kommentarer

Ida

31 Oct 2016 08:53

Vad kul att du tyckte det var roligt! :D var superkul att du ville följa med också! :D

Svar: Ja vi får göra det igen någon gång! :D
annika

Kommentera

Publiceras ej