Har lånat en lista av egoina så det ska hända något här hehe :) 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Kommer inte ihåg exakt men antagligen något i stil med "hur får man tyst på det där hemska ljudet??"

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?

Nej det har jag inte. Kristoffer ringde mig och frågade om jag kunde vara klar att åka 20 min tidigare än vi tänkte.

Vilket humör är du på?

Trött men glad

Vad har du på dig just nu?

Mjukiskläder och mina underbara värma-i-mikron-tofflor. Sååå braaa

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Ostkrokar 😁

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Nya vinter/skoterkläder wihoo:)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Idag? Någon blogg :)

Vad ska du göra ikväll?

Hänga upp handdukar som ligger i tvättmaskinen och sen äta popcorn och kolla OC.

Vilken låt lyssnar du på idag?

Ophelia med the Lumineers

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Kommer inte ihåg men satt mest troligt på samma ställe jag sitter nu och kollade på OC hehe :)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Nej det tror jag inte :)

När fotade du något senast, och vad?

När vi var på Ica i eftermiddags fotade jag den här bilden och skickade till mamma haha 





Kommentera

Publiceras ej