Precis som förra veckan så har den här gått himla fort. Tyckte att det var måndag nyss och imorgon är det redan fredag. Men såklart är jag glad att det nästan är helg :) Tycker dessutom den här helgen ska bli extra mysig för vi ska vara hundvakt åt Kira eftersom husse och matte är i Prag. Vi har bara varit hundvakt en gång tidigare och då tyckte jag det var jättekul med lite vovvar hemma så det blir nog lika mysigt nu :) Vi har även tänkt åka till Abisko så vi håller tummarna att vädret inte blir allt för dåligt!



Nästa vecka ska förresten jag och Kristoffer gå den där kursen (som jag aldrig kommer ihåg vad den heter) för att jag ska få övningsköra med honom. Vi har pratat om det länge med jag har inte haft någon lust att övningsköra om jag ska vara ärlig haha, men det måste ju göras någon gång så. För att få tillstånd att övningsköra behöver man också göra ett syntest så det har jag gjort igen idag. Gjorde ett när jag var 16 men det gäller inte längre. Har tydligen sämre syn nu, speciellt på vänster öga. Har inte alls märkt något innan så när jag höll för höger öga och alla bokstäver blev suddiga så tänkte jag "shit jag är ju blind!!" haha. Men klarade gränsen för att få köra bil så behöver inte glasögon än i alla fall 👍 Ja så snart är vi förhoppningsvis igång med övningskörning.. :)

Kommentera

Publiceras ej