Hej alla!
 
Vi har haft en bra helg, som de flesa helger på senaste tiden faktiskt :)
I lördags var det torneälvsloppet som är en liten tävling både för skidåkare med eller utan draghundar och för folk med hundspann. Kristoffers morbror var både med och anordnande tävlingen och en av de tävlande, så Kristoffer skulle vara ledskoter och jag fick följa med och sitta bakom. Vi gjorde samma sak förra året också och det var lika kul nu också, enda problemet var att det blåste ganska kallt så vi var lite frusna när vi kom tillbaka :) När vi kommit hem och ätit middag så somnade vi som stenar på soffan haha, som vanligt efer vi varit ute.
Igår hade vi också en fin dag som började med sovmorgon  och sen frukost i soffan. Vi hade en riktigt slö förmiddag (man måste ju bara älska söndagar) och sen åkte vi iväg för att äta pizza med Carro och Jens :) Det var kul såklart och så kunde jag ge Carro hennes present eftersom hon fyllt år i veckan. Efter det gjorde vi inget speciellt egentligen. Tvättade lite och kollade Johan Falk på kvällen, alldeles lagom söndag alltså.
 
Har som vanligt inga bilder haha så kan visa den här bilden från 9gag istället. Det var ganska roligt här om dagen, jag såg den och tyckte att det passade ganska bra in på mig så jag sparade den, sen kom Kristoffer hem från jobbet och sa att han hade hittat en bild som var "spot on" för mig. Och så visade han såklart samma bild som jag hade sparat tidigare.. Vet att jag är en tönt ;)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej