Ja som ingen har missat så är 2015 över. Jag brukar egentligen inte tänka så mycket på att det blir nytt år och jag är ingen sån som känner att varje nytt år är en nystart (vill man ändra något så kan man ju göra det när som helst under året😊). Så jag brukar inte ha några nyårslöften och kommer inte ha det nu heller. Men jag har några saker som jag skulle vilja/behöva göra så tänkte skriva någon form av mål för året istället. 

- Börja ta bättre hand om mig själv. Känner verkligen att det börjar bli dags att både börja röra på mig mer och äta bättre. Så här säger man ju alltid hehe men ska verkligen försöka. Kommer inte göra någon helomvändning och sluta äta godis och blabla men även en liten skillnad är en förbättring just nu. Har i princip tränat 0 gånger förra året haha och käkar godis typ varje dag. Och det är okej ett tag, jag får inte dåligt samvete när jag äter onyttigt eller så men kan känna att min kropp behöver en förändring 🙂

- Börja med körkortet. Jag har inte tänkt att stressa med det så behöver inte bli klar men jag måste ju börja någon gång. Målet är att ha kortet innan jag börjar plugga.

- Bli ännu snällare mot mig själv 😊

- Okej den här sista är mer som en önskedröm än ett mål. Någon som kan gissa? .. Jag vill ha en hund! Vi har pratat om det ändå sen vi träffades typ men det har aldrig varit rätt tillfälle osv. Ett problem har också varit att vi inte kunnat enas om vilken ras vi vill ha haha. Men just nu är vi båda inne på finsk lapphund så det problemet verkar vara löst 👍 Sen ska man bara ha råd och tid också. Men en vacker dag kommer vi ha en hund i alla fall så det är okej om det inte blir nu, men helst om inte allt för lång tid i alla fall 😊
 


Kommentera

Publiceras ej