Från och med igår är vi hemkomna från semestern. Idag har vi börjat jobba igen vilket känns lite småtråkigt men helt okej :)

Resan har varit jättebra! Det har varit en ganska blandad semester med både stadspromenader och strandhäng. Även vädret har varit blandat, men mycket bättre än vi trodde så det var skönt 👍 Vi fick användning av både paraplyet och sommmarkläderna haha. Jag har varit sjukt dålig på att ta bilder tråkigt nog men ska se om jag hittar lite att visa i alla fall, men det får bli en annan gång :)

Som alltid var det tråkigt att åka hemåt (speciellt när vi sa hejdå till Alina och hon börjar störtgrina ♡ då svider det ordentligt i mosterhjärtat och man vill bara lova att vi ses snart igen, eller helst inte åka alls..) men det är alltid lite skönt att komma hem ändå. Det bästa är ju att få duscha i sin egen dusch och sova i sin egen säng.

Nu är jag nästan lika trött som K som ligger här och snarkar bredvid mig i soffan, så jag tror det är dags att sova. Ska jobba hela helgen så det är lika bra :) Godnatt på er!



Kommentera

Publiceras ej