När jag ändå stal en bild från Carro här om dagen kan jag ju passa på att stjäla den här listan också ;)

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du då välja att leva i?
Glee, alla gånger! Finns ju massa serier som jag tycker mer om att kolla, men tror den skulle vara roligast att leva i. Inte lika mycket hemska tragedier som i alla andra serier plus att man får sjunga hela tiden :D Nu verkar det som att jag stulit svaret från Carro också för hon skrev också Glee, men jag lovar att jag alltid svarar det på den här frågan och inte bara för att hon skrev så heheh :) 

När du var barn, vad ville du "bli när du är stor"?
Massa saker. De jag kommer ihåg är konstnär och sångerska ;D 

Vilken är din favoritdoft?
Kristoffers doft!

Om du var en stor stenbumling, vart skulle du vilja ligga stilla då? 
Vid älven i Gräv. Eller i vid rogsjön. Men vilken skum fråga hahah 


Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar, vad gör du?
Första tanken är ju att man vill träffa alla man älskar en sista gång. Men skulle faktiskt inte vilja spendera min sista dag på tåg/flyg så jag skulle bara vilja vara hemma i soffan och kramas med Kristoffer, något av det bästa jag vet.

Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? 
Tror allt hade varit annorlunda :) 

Vad gör du om tio år? 
Är någonstans med Kristoffer och har det bra!. 

Vilken är din bästa danslåt?
Crocodile rock med Elton John eller something that i want med Grace Potter :)

Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy?
Alla de där kläderna man vill ha men aldrig hittar

Hur skulle du reagera om du vann väldigt mycket pengar?
Tror jag skulle bli chockad haha. Och tycka att det var roligt :)

Vad tycker du om ordet hen? 
vet inte, tycker att det är ett ord ;) 

Vilket är ditt bästa matrecept och varför?
För det första är jag asdålig på att laga mat och för det andra följer jag oftast inte recept när jag väl försöker :)

Vad tycker du om köttkonsumtion? 
Jag tycker inte att det är fel att äta kött (även om jag själv inte gör det), det är ju faktiskt naturligt om man ska tänka så. Däremot tycker jag att vi äter alldeles för mycket och behandlar våra djur alldeles för dåligt. 

Är du beroende av något? 
Kramar med den bästa och godis :)

Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför? 
I princip all musik som jag inte hört på länge. Nu senast en låt med simple plan, som var mitt favoritband när jag var yngre  

Vad gör dig riktigt förbannad? 
Blir faktiskt väldigt sällan förbannad, och ännu mer sällan riktigt förbannad. Så jag vet inte egentligen ;) Det är väl om det händer något man kan bli arg över när jag redan är lättirriterad, annars blir jag oftast bara ledsen.

Har du något riktigt bra husmorstips? 
Har på senaste tiden upptäckt hur bra det är med olja av olika slag, som oliv eller kokosolja, till typ allt. Torra händer eller smink som sitter som berg. Förutom det så samma saker jag är beroende av, kramar och choklad funkar jämt :)

Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Nä inte som jag kan komma på sådär. Tycker att vissa reklamer är asroliga även om de egentligen inte är bra ;) Senaste favoriten måste vara när ica-ulf blev bortrövad av ailiens hahah.


Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Till största delen nej, men många barnsliga sidor har jag liksom aldrig vuxit ifrån, haha! Som att älska disney och mjukisdjur ;)

 

 

Kommentera

Publiceras ej