Oj vad tiden går fort. Tyckte jag bloggade här om dagen men det var visst snart två veckor sen haha.
Hur som helst så har det inte hänt så mycket sen senast, det som är nytt är väl att fysikprovet gick bra så nu är jag färdg med den första kursen :) Sen gick skoterkursen också bra så nu har jag skoterkort! Eller jag har inte själva kortet men snart ;)
 
I helgen har vi haft en riktig skoterhelg. Både lördag och söndag har vi varit ute i timmar, roligt och skönt med så mycket frisk luft :) Det kändes i rygg och armar på söndag kväll dock haha. Jag sitter mest bakom faktiskt, även om jag borde "övningsköra". Men jag tycker det är skönase att bara åka med än att köra om jag ska vara ärlig, och så får jag så ont i tummen av att gasa haha. Faktiskt så tror jag att Kristoffer tycker att det är roligast att köra själv ändå :) It's a win-win!
 
 

Kommentera

Publiceras ej