Måste säga att det känns en aning plågsamt att sitta inomhus idag. Utanför är det skinande sol och bara -2,5 grader, perfekt ute-väder! Inte för att jag vet vad jag skulle göra ute, om Kristoffer var ledig hade det varit en perfekt skoterdag. Meeen han är på jobbet och jag är tvungen att göra min laboration + rapport idag så det blir inget av med den saken tyvärr. Laboration låter ganska roligt tycker jag förresten, men det är det verkligen inte den här gången. Kort sagt så ska jag kasta en tärning 500 gånger ungefär. Visst låter det lite mer lockande att ta en skotertur i det fina vädret?
 
En bra sak är i alla fall att jag fick börja dagen hos frisören. Det var verkligen på tiden och nu känns håret mycket fräschare. Och galet skönt att få det tvättat och ompysslat :) Jag har inte gjort någon stor förändring idag, håret är bara någon cm kortare och inte lika slitet längre. Men jag köpte med mig en toning hem så snart blir det lite större skillnad. Kul att testa något nytt ibland :)
Sen har jag köpt tidernas finaste skrivbok! Eller en av de finaste, det finns massor inne på bokhandeln här i samma stil och alla är jättefina. Till slut hittade jag i alla fall en favorit! Tanken är att den ska bli en dagbok, tankebok och drömbok i ett. Tycker att den passar bra som det :) Kanke ett onödigt köp men har dreglat över de där skrivböckerna sen jag först såg dem och kände att det var dags haha. Tror inte att jag kommer ångra det hur spm helst :)
 
 
Haha förrsten!! När jag var på väg hem från stan så gick jag runt i andra tankar och råkade gå en trappa för långt. Märkte att det stod fel namn på dörren först när jag redan hade stoppat i nyckeln i låset.. Fick lite panik och sprang ner till min egen dörr och skyndade mig in haha. Gud så skämmigt, tänk så hade det varit upplåst hos dem så jag gick in i helt fel lägenhet xD Nåja tur att jag märkte det. Hoppas att ingen var hemma!
 

Kommentera

Publiceras ej