Snor lite listor hit och dit från bloggar jag läser, så det ska hända nånting här i alla fall ;)

Vad behöver du mest just nu? Duscha haha!! 

Vad tror folk om dig? Ingen aning faktiskt? Jag tror att folk tror att jag är blyg men glad av mig, kan det stämma?

Snarkar du? Det händer ibland om jag är täppt i näsan eller ligger konstigt men huvudet men oftast inte. Höll på att bli tokig på Kristoffers snarkningar här om natten dock haha :)

Brukar du skratta för dig själv? Hahah ja till roliga filmer eller bilder, men bara om jag är helt ensam eller om Kristoffer sover :)

Kramar eller kyssar? Finns ju inget bättre än Kristoffers kyssar men kramar är ett fint sätt att utrycka sin kärlek till andra också. Kysser ju inte mamma och pappa precis hehe :)

Vad lyssnar du på just nu? Just precis nu kollar jag dessertmästarna så lyssnar väl på dem som pratar haha 

Vad har du gjort i dag? Jobbat och städat lite.

Vad gör du just nu? Jag tvingar Kristoffer kolla desstermästarna med mig hehe. Men det är nästan slut

Hur svarar du i mobilen? Hallå, säger jag nog nästan jämt.

Antal timmar sömn inatt? Mellan 6 och 7 tror jag det blev

Vilka yrken har du haft? Vårdbiträde, café.. Vad heter det? Och vad heter det när man jobbar i butik? Dom i alla fall

Favoritdryck på morgonen? Te eller juice tror jag

Vilken film såg du senast? Robin Hood 

När brukar du oftast gå och lägga dig? Lite olika, men halv elva - halv tolv cirkus på vardagar, helger beror på vad man gör. Är vi bara hemma brukar jag somna på soffan mellan elva och ett kanske.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske inte äkta kärlek av att bara se varandra för då vet man ju inget om varandra haha. Men nog kan det gå snabbt om det klickar rätt :)


Tack och hej imorgon har vi ingen sol här :)))

1 kommentarer

Anonym

15 Dec 2015 22:48

Haha, jag gillar svaren på dina listor 😊 Men du måste blogga mer. Nu har ju tom jag en blogg 😉 Petra

Svar: Haha jaa jag vet! Kommer aldrig på något att skriva om bara ;D
annika

Kommentera

Publiceras ej