Helgmorgnar är dom bästa. Inget alarm ställt på morgonen och ingenstans man måste skynda iväg till. Det är som rofyllt att sitta och äta frukost framför tven och veta att man inte har nio timmar på jobbet framför sig, utan en hel dag med Kristoffer.
Idag blir det nog ingen fartfylld dag dock, hehe. Stackarn ligger fortfarande och sover, han mår inte så bra idag. Men det är sånt man får stå ut med efter en utekväll, det hänger ju liksom ihop lite. Men ändå inte kul såklart. När vi är ute tillsammans så köper vi alltid pizza på vägen hem, fast vi äter den först på morgonen. Perfekt att ha bakismat hemma ;) Inatt när han kom hem med sin bakispizza så hade han köpt en till mig också, min sötnos! Är det bara jag, eller är pizzor dubbelt så goda dagen efter man köpt dem? Bästa frukosten, även när man inte är bakis haha.
 
Nu tänkte jag kolla reprisen av Idol. Jag såg början igår men inte allt, jag pratade i telefon med min syster istället :) I 2½ timme haha <3 Mycket trevligare än att kolla idol såklart! Men när det ändå är repris så kan jag ju lika väl kolla den. 
Sen får vi se vad som händer, mest troligt inte så mycket som sagt :)
 
Where?

Kommentera

Publiceras ej