Oj vad dagarna går snabbt under helgen! Jäkla tur att en till sovmorgon och ledig dag väntar imorgon. Tycker typ att jag bara jobbar nu för tiden haha (ja, jag är gnällig, så mycket jobbar jag faktiskt inte).
I och för sig är det inte bara helgerna som går snabbt just nu (även om de går snabbast), alltså i min hjärna är det max så sent på året som september. Jag hinner inte med! Men det känns som att det kan bli så ibland för mig när det inte händer så mycket. Det är som att jag hamnar på autopilot och dagarna bara går utan att jag märker något. Haha är det någon som förstår vad jag menar?

Idag har vi haft Kristoffers familj här som jag skrev tidigare. Dock fick de komma hit i två omgångar, vi har inte sittplatser till alla samtidigt haha. Efter att alla åkt hem så började det kurra i magarna så vi åkte och hämtade pizza (hehe nej det blir inte mycket hemlagat i det här hushållet på helgerna). Och Kristoffer protesterade inte ens när jag ville kolla frozen! Men han såg inte jlart den dock, han somnade som vanligt ;) Så nu har jag faktiskt startat anastasia också, måste ju passa på hehe.

Nå nu har jag babblat på om ingenting tillräckligt länge :) hej!







Kommentera

Publiceras ej