Hej lilla bloggen! Jag hade nästan glömt bort dig :)
 
Det har inte hänt speciellt mycket sen förra inlägget, vardagen bara rullar på som vanligt :) Det enda är väl att det plötsligt blev vinter här igen haha? Okej, vinter är kanske att överdriva men det har bara varit mellan 2-6 grader varmt när jag kollar termometern de senaste dagarna. Och snöat har det gjort, massor! Tur så är det inget som ligger kvar på marken nu. Vad jag har hört så är det inte så varmt i resten av sverige heller, så det är i och för sig inget att bli förvånad över. Det är ju nästan alltid kallare här. 
Tråkigt att värmen försvann, vi som äntligen köpt möbler till balkongen och allt. Vi hann njuta av dem en eftermiddag innan kylan kom. Inget att göra åt, bara att vänta tills vämren kommer tillbaka :)
 
Igår skulle vi grilla och dricka lite vin var tanken, men en av oss blev tvungen att jobba så det är flyttat tills ikväll istället. Jag gjorde alltså inget speciellt på midsommarafton, satt bara hemma och kollade massa filmer och myste. Kristoffer är i Siknäs över helgen så jag passade på att kolla sånt jag vet att han inte vill se (=barnfilmer), hehe. 
 
Ja, så nu sitter jag och käkar glass (det är väl bra att göra före middagen?) och väntar på att Jens och Carro ska komma och hämta mig :) Haha jag blir så handikappad utan Kristoffer som kan köra mig överallt. Dags att ta körkort kanske?
 
Nåja, hejsvej!
 
 
 
(Tänkte av någon andelning att jag skulle ha en bild på mig själv i det här inlägget, nu när jag har lockat håret och allt. Men att det ska vara så svårt att ta ett jäkla foto på sig själv haha! Ingen selfie-drottning här inte. Men tillslut gav jag upp. Jag lovar att jag inte är sådär sur som jag ser ut på bilden, jag är glad! )
 

2 kommentarer

Systeryster Louise

27 Jun 2014 10:41

VÄRLDENS FINASTE SYSTER!!
Det är vad jag har det! <3

Annika

14 Aug 2014 10:22

Det är DU som är VÄRLDENS FINASTE SYSTER :D <3

Kommentera

Publiceras ej