I fredags var det ett år sen jag gick på bal. Snacka om att sommaren kom tidigare förra året, då var det grönt överallt och jättevarmt. Vi har ju haft några varma dagar nu i veckan i alla fall, men det finns inga löv på träden ens. Hur som helst, det var ju balen jag pratade om, inte vädret. 
Önskar att jag hade haft en annan klänning, ville ha mer färg! Men eftersom jag visste så sent att jag skulle gå så var det väldigt urplockat överallt och det fanns ingen tid att sy in. Så jag fick vara glad bara att jag hittade en som passade :) Och det gick ju bra ändå. Och vilket långt tjockt hår jag hade förresten! När jag kollar på bilder så saknar jag det, löshåret alltså. Men om jag tänker efter så var det himla jobbigt också. Kliade som tusan och var skitjobbigt att tvätta haha! Så det var faktiskt ganska skönt att ta ut det. 
Mina egna bilder från balen är tyvärr borta eftersom de fanns på telefonen som blev stulen.. Tur så finns det lite bilder på facebook :)
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej