Hur typiskt är det inte att på veckans enda lediga dag vaknar jag klockan 6 och kan inte somna om? Har vaknat den tiden hela veckan eftersom Kristoffer går till jobbet då, men jag somnar om lika snabbt igen. Idag gick det inte lika bra dock ;) Klockan 8 gav jag upp och satte mig i soffan med en chailatte istället. Och pågens nya bullar "funs" till det. Gooooood fruuukoooost! :)
 
Ska sitta här och lata mig ett tag till hade jag tänkt, sen hoppa in i duschen. Vid 11 ska jag möta upp Ida på stan :) Tänkte släpa med henne på lite ärenden jag har innan spanien. Behöver köpa nån form av sandaler som inte är flipflops. Lyckas alltid få skavsår mellan tårna när jag går mycket i såna, och det vill man ju helst undvika hehe. Måste även köpa ett telia refillkort så jag kan ringa och smsa till Kristoffer när jag är borta. Har ju telenor annars, och förra året när vi var där så fungerade inte det alls. Varken jag eller Lollo (som också har telenor) hade något nät alls på hela veckan. Verkade som att telenor inte fungerar så bra där alltså. Vet inte hur det är nu, men vill inte riskera att inte kunna prata med min karl på över en vecka. Det går ju inte :)
 
 
Har förresten återfunnit min gamla jungfru-mugg! Men måste säga att det känns lite skumt att dricka chailatte ur den, och inte varm oboy (som är i princip det enda den är använd till).
 

Kommentera

Publiceras ej